Preferujete pevný harmonogram a pravidelná setkání.
Svůj web potřebujete posunout z hobby vzhledu do profesionální prezentace.
Chcete strukturovaný postup s jasným plánem.
Mentoring je pro vás moc drahý.
Hledáte komplexního průvodce procesem tvorby webu.
Pro tvorbu webu nebo jeho úpravy potřebujete motivaci a podporu.
Baví vás učit se v komunitě a vyměňovat si zkušenosti a inspiraci s ostatními členy.
Než začneme stavět web, musíme vědět proč a pro koho ho vlastně tvoříme. Vysvětlíme si, proč a jak:
Definovat naše i zákazníkovy potřeby a cíle.
Správně určit cílovou skupinu a tvořit persony, které nám ukážou směr tvorby celého webu.
Pochopit myšlenkovou cestu našeho zákazníka od prvního kontaktu až po objednávku a následnou péči.
Najít svoje výhody oproti konkurenci a formulovat z nich naši unikátní prodejní nabídku (USP).
Výstupem je kompletní strategický dokument, který bude základem pro celý váš web.
Naši strategii přeneseme na web. Naučíme se:
Plánovat strukturu webu tak, aby návštěvník našel to, co hledá.
Navrhnout sekce webu tak, aby odpovídaly potřebám uživatelů a jejich jednotlivým nákupním fázím.
Navigovat návštěvníky po stránkách až k cílové akci.
Kreslit schémata stránek (wireframy) jako podklad pro tvorbu webu v editoru.
Výstupem je kompletní struktura webu a wireframy hlavních stránek. Díky tomu získáme podklad pro další lekci.
Ve třetí lekci se budeme učit psát texty, které návštěvníka zaujmou i přesvědčí. Ukážeme si, jak:
Komunikovat s návštěvníkem ve správném tónu.
Cílit texty na konkrétní potřeby a přání návštěvníka.
Psát jasně a srozumitelně.
Směřovat od nejdůležitějších informací po méně důležité.
Strukturovat obsah a členit texty pro lepší čitelnost.
Používat vhodná slovesa a výzvy k akci.
Pracovat v textech s emocemi a psychologií návštěvníka.
Výstupem této fáze budou texty připravené pro homepage a hlavní podstránky.
Ponoříme se hlouběji do myšlení návštěvníka a přizpůsobíme mu webový design. Budeme se věnovat tomu:
K čemu slouží moodboard a jak si ho vytvořit.
Jak si nastavit jednotný vizuální styl webu a proč.
Vybrat barvy a fonty v souladu s vaší značkou.
Jak má vypadat logo a k čemu je favicon.
Co to je a k čemu je dobrá vizuální hierarchie na webu.
Co je responzivní design a jak k němu na webu přistupovat.
Jak tvořit formuláře, aby se návštěvníkovi dobře používaly.
Ve spojení s texty z minulého kroku získáme kompletní koncepci webu připravenou k realizaci.
V páté lekci se zaměříme na témata, která se týkají technického základu webu. Naučíme se:
Jaké jsou rozdíly mezi WordPressem a no-code editory (Wix, Framer, Webflow...).
Jak vybrat editor, aby dlouhodobě vyhovoval našim potřebám.
Kolik stojí provoz webu a za co se platí.
Jak má vypadat název domény a kde ji koupit.
Co je hosting a na co se ptát při jeho výběru.
Po této lekci už budete mít sice prázdný, ale funkční web.
V šesté lekci budeme skládat jednotlivé sekce z wireframů do sebe. Ukážeme si:
Co je drag-and-drop editor a jak s ním pracovat.
Kde najít šablony pro náš web a jak vybrat tu správnou.
Jaké jsou limity systému i šablon a jak se k nim postavit.
Jak šablonu přizpůsobit našim potřebám.
Které prvky jsou v šabloně připravené a jak je skládat do sebe.
Jak mezi sebou propojit jednotlivé stránky webu.
Jak tvořit vlastní sekce na stránce.
V této lekci vytvoříme kostru webu s již konkrétní strukturou připravenou k plnění obsahem.
V této lekci budeme vkládat na web obsah, který jsme si připravili v bloku 1. Budeme se učit, jak:
Vkládat do připravených sekcí texty a obrázky.
Jak stylovat webové prvky a k čemu je padding, margin, shadows, hover efekty.
Pracovat s galeriemi stylů.
Upravovat vzhled webu na mobilu.
Tvořit funkční webové formuláře.
Výstupem je téměř hotový web s kompletní navigací a vizuálně soudržným designem.
V této lekci budeme ladit poslední funkční detaily našich webů. Vysvětlíme si:
Co jsou cookies a jak s nimi na webu pracovat.
Kdy potřebujeme na webu obchodní podmínky a co v nich uvést.
Co je GDPR a co znamená pro náš web.
Jaké informace musí být z hlediska legislativy uvedeny na webu.
Co je přístupnost webu a jak ji zajistit.
Po této lekci bude náš web plně funkční a připravený na spuštění.
Setkání budou probíhat jednou týdně online, vždy ve stejný den i čas. Obsah lekcí přizpůsobím oblastem vašeho podnikání.
Budeme se učit praxí. Teorii si vysvětlíme na příkladech a pomocí konkrétních úkolů je postupně přeneseme na vaše webové stránky.
V diskuzní skupině kurzu můžeme řešit dotazy k webu také mimo čas lekcí. Najdete zde také inspiraci a podporu pro vaše projekty.
V každé lekci chci dát prostor také vašim dotazům a konzultacím. Každý studijní blok je proto otevřený pro maximálně 8 účastníků.
V členské sekci najdete ke stažení šablony, checklisty, návody a další materiály, které vám usnadní práci také po dokončení lekcí.
Pokud se lekce nemůžete zúčastnit, nebo si chcete některé téma zopakovat, záznamy vám budou k dispozici 6 měsíců.
Cena s DPH
Pokud se vám nebude líbit první lekce, vrátím vám celou částku.
Platíte pouze za vybraný blok. Sami si určíte, které bloky vás zajímají.
Při objednávce celého kurzu (všech 3 bloků) získáte slevu 1 000 Kč.
9 470 Kč s DPH
(místo 3 x 3490 = 10 470 Kč)
04. 03. 2026 - 20. 05. 2026
Středa | 13:00 – 14:30
12 × 90 min (online lekce s mentorem)
Volná místa: 7 z 8
3 490 Kč s DPH
04. 03. 2026 - 25. 03. 2026
Středa | 13:00 – 14:30
4 × 90 min (online lekce s mentorem)
Volná místa: 4 z 8
3 490 Kč s DPH
01. 04. 2026 - 22. 04. 2026
Středa | 13:00 – 14:30
4 × 90 min (online lekce s mentorem)
Volná místa: 6 z 8
3 490 Kč s DPH
29. 04. 2026 - 20. 05. 2026
Středa | 13:00 – 14:30
4 × 90 min (online lekce s mentorem)
Volná místa: 7 z 8
Kurz je koncipován tak, že můžete začít i bez vlastního webu a během kurzu si ho vytvoříte krok za krokem. Pokud už web máte, v průběhu ho budete postupně upravovat podle probraných témat.
Možností je více. V kurzu vám vysvětlím plusy a mínusy různých editorů a vy se finálně rozhodnete, který je pro vás optimální. Vybírat ale budeme ze systémů, které dokážete dlouhodobě ovládat a spravovat.
Kurz je určený pro tvorbu prezentačních a firemních webů, e-shopům ani webovým aplikacím se v kurzu nebudu věnovat. Pro tato řešení je vhodnější individuální mentoring.
Programovat se v kurzu učit nebudeme. Zaměříme se na práci s no-code editory tak, abyste si web dokázali sami dlouhodobě ovládat a upravovat.
Každá lekce trvá 90 minut a probíhá jednou týdně. Kromě toho je potřeba počítat s časem na zpracování zadání úkolů a samotné práci na vašem webu. Celkově doporučuji vyčlenit si alespoň 3–5 hodin týdně, aby vám lekce přinesly maximum.
Určitě. V kurzu se naučíme pracovat s AI nástroji tak, aby nám tvorbu webu co nejvíce usnadnily a zefektivnily.
První výsledky uvidíte už po prvním sezení. Začnete web vnímat v širších souvislostech a každá lekce vám otevře další prostor k jeho zlepšování.
Všechny lekce povedu já, Iva Vodičková. V oblasti tvorby webů pracuju od roku 2008 a za tu dobu jsem ji poznala z mnoha různých úhlů pohledu. Bude mi potěšením předat vám své znalosti a zkušenosti.
Chcete vědět, jestli kurz splní vaše očekávání? Napište mi, domluvíme si nezávaznou 15minutovou konzultaci zdarma. Nebo mi rovnou zavolejte.
Kdy chcete poslat shrnutí?
Dny, kdy vám napíšu:
Na jakou e-mailovou adresu?
Vyberte si termíny, kdy vás mám kontaktovat.
Vyplňte e-mail, na který se mám ozvat.
V tyto dny vám pošlu krátké shrnutí svých služeb.
Když nebudete chtít, víckrát už nenapíšu. Slibuju.